Friday, March 5, 2010

Tühjusetus

Ma ei tea mis minuga lahti on aga midagi on imelikku. Minu jaoks omavad tähtsust hetkel nii vähesed asjad ja ma nagu oleksin hoopis teine isend. Minu jaoks on praegu enamik tegusid võimalikud ja kui ka ei ole, siis ei huvita see mind eriti. Ma elan oma elu ja asjad muutuvad, ja muutun ka mina. Nagunii läheb kõik nii nagu minema peab. Ja siiamaani on kõik just nii nagu peab.

Praegu olen mina oma pikaajalisest "mustast august" välja pääsenud. Jumal tänatud, et mul ei lastud alla anda. Et ma ise endale seda ei lubanud.

Praegugi tundub veel veidi, et elan kuskil hallis toas, kus kõik nurgatagused on läbi uuritud, aga on mingi ettekujutus väljas asuvast päikesepaistest ja elavast ilmast.

Hetkel on minul küll selline tunne- aga ma olen kindel..SURMKINDEL, et see päikesepaiste ei ole enam kaugel. Selle aja kaugusel, kuni kalendrikuud hakkavad näitama ilma R täheta kuunimesid ja on võimalik viibida õues ilma sealt ära tahtmata.

Ma lihtsalt tean et kõik läheb hästi. Tean...

No comments:

Post a Comment